mandag 9. april 2012

Pestokrydder og chilisaus

I løpet av påsken dro min mor og jeg en liten tur ut til Ekeby Gård for å handle litt. Gårdsbutikken og området er så vakkert og idyllisk og jeg anbefaler alle en tur ut for å se. Stedet har en god atmosfære.
I tillegg skal visstnok maten være fantastisk. Jeg har enda ikke fått prøvd ut det, men har planer om å ta med mann og barn ut på en picnic med kurv og pledd i sommerferien.

Jeg kjøpte med en søt chilisaus som skal testes til wokmat denne uken. I tillegg kjøpte jeg pestokrydder. Krydderet blandes med vann og olje - simsalabim - ferdig pesto. Pestoen er allerede smakt på og den var veldig god. Tenkte jeg skulle lage pestosnurrer. Oppskrift og bilder legges ut når det er gjort.
Her er link til Ekeby Gård.

http://www.ekeby.no/xp/pub/venstre/hoved

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar